Tweet..Tweet..


    Ladies day out bersama Cik Jijah.. earlier plan nk gi shopping kat Jusco Mahkota Cheras.. alih² gi tengok  wayang kat Jusco Cheras Selatan. Kali ni kami tonton filem CUN..

    Bagi aku filem ni memang santai.. sesuai untuk segenap lapisan masyarakat.. jalan cerita tak heavy dan keseluruhannya aku enjoy la tgk Cun ni.. line up for Cun : Maya Karin (Luna Latisha), Remy Ishak (Atan), Ning Baizura (Candy),  Faezah Elai (Tom), Nadya Nisaa (Manis), Kartina Aziz (Tok Chah), Erzan Shah Wira (Putat), Mislina Mustaffa (Bedah Tonggek), Siti Chubby (Eton Gebu), Jehan Miskin (Ryan Hidayat@Drakula), Marsha Milan Londoh (Siti Senjakala)..

    Paling aku suka.. Manis lakonan Nadya Nisaa.. watak dan character adik perempuan lembam yg dilakonkan memang menjadi.. scene sedih mmg betul² sedih.. Nisaa ni sebenarnya sama batch masa kat CBN dulu.. cuma kami tak rapat sebab tak sealiran.. aku pure sciences n Nisaa amik Arts. Lagi satu, aku suka watak Tom lakonan Faezah Elai.. pun best.. kejantanan terserlah.. hehehe!~

    Bagi aku, kesluruhannya filem Cun ni aku bleh bagi 4/5.. ok la.. cuma yg tak berapa best bila banyak sangat interruption sponsor, Marigold..




    .

    0 comments:

    Miscellaneous

    Followers