Tweet..Tweet..

    Esok last paper utk aku.. merangkap paper yg terakhir buat aku kat UNITEN ni.. uuu~ xsedar masa berlalu dengan begitu pantas sekali. Dalam sedar atau tak, sebenarnya aku da kat sini 5 tahun. Belum dicampur dulu mase sekolah aku slalu datang kat sini. Siap pernah main kejar² ngan Aan kat dlm library.

    Tadi aku study dengan Cik Ilah n Cik Fiza.. bukan mata bertemu mata, tapi mengunakan kecanggihan teknologi sekarang. Google Talk. Alhamdulillah.. kami leh sama² menjawab review question dengan jayanya menggunakan answer script yg terlebih dahulu telah disediakan oleh sahabat² seperjuangan.. THANKS alot..



    ----------------------------

    "Kehidupan kita di dunia ini tidak menjanjikan satu jaminan yang berkekalan. Apa yang ada hanyalah percubaan, cabaran dan pelbagai peluang"
     
     
     
     

    0 comments:

    Miscellaneous

    Followers