Tweet..Tweet..

    hurm.. rasanya da lama xupdate blog ni. rindunya kat dier.. xupdate bukannye xde cerita.. tapi xberkesempatan.. ksian dier.. kalau ikutkan hati.. seme benda nk tulis.. hari² nk tulis.. memacam nk tulis.. tp kekadang rasa byk nk tulis... alih² bila nk taip.. cam da xde benda nk tulis.. hurm.. mmg ade bakat nk menulis.. hee~

    byk benda yg terjadi sepanjang 2 minggu ni.. ada suka, duka, etc.. macam² ada.. tp yg paling penting.. aku da lepas project.. alhamdulillah.. thanks to all family and friends yg byk berikan support sepanjang aku berada dlm hidup yg xtenteram.. xtenteram ke? ntah la.. yg pasti ari sabtu n ahad tu aku leh lagi sakan beraya sedangkan presentation aku ari isnin pagi. hm.. ntahla labu..

    bila da abis project, org seme tanya.. bila nk keje.. hurm.. nk mengangur sat leh x? planning aku, paling awal pun bln 1 baru start keje.. smalam en adillah tegur aku kat ym. katanya.. kalau aku berminat nk masuk raffcomm.. hantar resume.. hurm.. tengokla cam mane.. yg penting skang.. nk bercuti.. enjoy~

    sempena nk bercuti ni.. n sempena syawal yg masih berbaki ni.. aku nk mintak maaf kat semua individu.. andai ada sepanjang perkenalan kami.. aku ada terbuat salah silap.. tersakitkan hati...andai ada yg aku da makan or minum.. mintak dihalalkan segalanya. thanks for everything yg korang penah lakukan.. thanks~




     

    0 comments:

    Miscellaneous

    Followers