Tweet..Tweet..

    Aritu masa aku pegi jalan TAR, aku sempat singgah kat Minerva.. bagi menghilangkan kebosanan, aku beli sebuah buku keluaran terbaru Dr HM Tuah yg bertajuk 'Membina Peribadi Anggun'.. aku gak berkesempatan untuk membaca dan antara yg aku dapat adalah rahsia bulan kelahiran dan tarikh kelahiran aku.. uuu~ ada yg aku rasa betul.. tapi xsemuanya betul.. tapi bagi aku.. yg terbaik untuk memberitahu mengenai diri kita adalah sahabat kita sendiri..

    14.8.1984
    Anda seorang yg kuat bekerja dan tak mudah putus asa.
    Anda profesional, suka berterus terang dan sangat tegas.
    Perancangan anada hebat dan mahukan semuanya terbaik.
    Anda suka jadi pemimpin.


    BULAN 8
    - walaupun pemurah, tetapi ego meletakkan diri pada harga yang tinggi..
    - mahu dipuji selalu..
    - luar biasa semangat juangnya..
    - penyantun dan sopan..
    - cukup ambil berat terhadap orang lain..
    - tak tahu takut..
    - tegas dan beerciri pemimpin..
    - daya memujuk yang hebat..
    - boleh menjadi terlalu pemarah dan cepat mengamuk..
    - sukar dibantah cakanya..
    - cemburu menghampiri 'buta'..
    - pemerhatian tajam dan teliti..
    - otak sentiasa berjalan..
    - suka melayan imaginasi..
    - berkebolehan dalam lukisan dan hiburan..
    - suka aktiviti bertenaga..
    - sangat sensitif tetapi jarang merajuk..
    - terkadang kelam kabut..
    - romantik, pengasih, penyayang..
    - suka berkawan..



    -------------------------

    "Jika kita bukan pelita yang menerangi malam,
    memadailah kita menjadi kunang-kunang yang akan menemani malam"
     
     
     
      

    0 comments:

    Miscellaneous

    Followers