Tweet..Tweet..

    Tadi dapat email dari effie.. dia bagi gambar kahwin zeti aritu. Trus aku teringat kemeriahan wedding zeti haritu. Rasanya havoc kenduri tu dengan kaletah kami. Sekhemah dikhaskan untuk kitorg je. Mana taknya, majlis kahwin bertukar menjadi reunion warga CBN (especially the A's). Masa ni la nk berjumpa kawan² yg da hampir 5 tahun xdgr berita. Ada yg baru abes blaja, ada yg still blaja, yg bekerja, da berkawin, bertunang dan xkurang jugasudah menimang cahaya mata.. macam² karenah ada.

    Paling terharu bila AJ ngan feela sanggup turun dari Indonesia and katina dari UK semata² utk datang wedding zeti. Papepun.. congratulation zeti and hamdi.. selamat pengantin baru.. semoga kalian berbahagia hingga ke akhir hayat.. dan semoga perkahwinan kalian memperoleh marhabah wa rahmah dariNya.. amiin..

    Semoga kalian mendapat cukup kebahagiaan untuk membuat kalian bahagia, cukup cubaan untuk membuat kalian kuat, cukup penderitaan untuk membuat kalian menjadi manusia yang sesungguhnya, dan cukup harapan untuk membuat kalian positif terhadap kehidupan. insyaALLAH..




     

    0 comments:

    Miscellaneous

    Followers