Tweet..Tweet..

    tadi g ilmu.. cik fz semangat ajak g pasar malam.. biasela.. feveret kitorg g jjcm kat pasar malam.. so, dlm kul 5.30 aku g amik diorg kat ilmu n trus g seksyen 4.. ni first time aku jejakkan kaki kat pasar malam seksyen 4 ni.. meriah gak.. tapi tujuan utama aku ngan shbt ni dtg ke seksyen 4 ni sbb nk meraikan sorg bussinessman ni. arini 1st day dia bukak gerai kat sini.. gerai jual akok.. huu!~ zack, semoga bisness mu berjaya.. caiyork!~

    alhamdulillah.. di saat ini aku rasa syukur sgt sbb ALLAH masih lg bg aku kesempatan utk melawat shbt2.. dan kami masih lg bersahabat.. dan sepanjang bersahabat, belum ada pertikaman lidah yg mengakibatkan putus sahabat atau bermasam muka.. alhamdulillah.. maih belum ada perasaan hasad, dengki, khianat antara kami.. nauzubillah.. Ya ALLAH jgn la kau putuskan persahabatan yg terbina ini.. amin..

    oh ya.. ramai tanya pasal keje aku kat puchong tu.. aku da tolak aritu.. kalau kamdar motto nyer memang berbaloi.. aku rasa keje kat puchong tu memang xberbaloi.. walaupun aku suka job scope dier.. bila aku bgtau shbt.. rupanya mereka jugak setuju ngan aku.. bila aku kata je dpt job offer kat puchong, diorg da siap2 calculate expenses aku sebulan. thanks shabat..




       

    0 comments:

    Miscellaneous

    Followers