Tweet..Tweet..

    Dlm hidup ni,kadang² kita lebih banyak mendapatkan apa yang tidak kita inginkan. dan bila kita dapat apa yang kita inginkan, akhirnya kita tahu bahawa yg kita inginkan terkadang tak dapat buat hidup kita jadi lebih bahagia.. hmm.. tepuk dada tanya iman.

    smalam aku g interview kat puchong.. position yg diapply: admin assistant. mula bila aku masuk kat bilik tu, dier soh isi form. pastu diberikan sehelai kertas A4. katanya, andaikan sykt nk buat exibition dan aku ditugaskan utk buat surat n mintak rental rate ngan person in charge. alhamdulillah segalanya berjalan lancar. sblm kui 5 aku da selamat keluar dari office tu.

    aku tringat salah satu soalan yg diajukan masa interview tu.. katanya, aku degree holder bidang IT, tapi nape aku nk pilih keje admin. ntah. kadang² apa yg kita lakukan x semestinya apa yg kita minat. bagi aku, xsalah untuk mencuba..



     
     

    0 comments:

    Miscellaneous

    Followers