Tweet..Tweet..

    alhamdulillah.. berjaya juga menyiapkam design kad kawin Cik Ilah yang sekian lama tertangguh. Erm.. not really tertangguh but bak kata orang, benda berseni ni kena ada mood baru boleh buat.. so dengan mood yg tetiba menjelma, sekeping kad berjaya dihasilkan..

    Tadi di ofis, ada yg menyakat aku dgn mengatakan aku juga bakal menyusul dgn fatiendesign.. like what our ex-colleague did.. he built up hamlidesign.. tapi, dia tu mmg dah power ranger dgn designing.. aku pun serba sediki belajar dari dia.. hiks!~ to make designing as a career aku rasa tak kot.. I dont really have the creativity and passion towards that.. dari jadi designer, aku prefer jd tukang masak.. nf bakes.. menjual pelbagai jenis pasties, tartlets dan dessert.. and the ultimatum akan ku buka nf cafe.. for family to hang over.. spend their time.. hurm.. insyaALLAH.. the time will come..

    Bila bercerita ttg baking ni, alhamdulillah baru² ni aku dapat satu sms dari sorg hamba Allah yg dikenali sbg kakwah.. dia nk order fruit tart untuk hari jadi anak dia and another tempahan utk raya.. aku harap aku dapat fulfill the order.. and hopefully amsa tu aku takdela busy dengan apa² commitment.. caiyok..caiyok..







    0 comments:

    Miscellaneous

    Followers