Tweet..Tweet..

    Miserable weekend.?? uuu!~ cam menarik je topic entry kali ni.. Erm.. takdela nk miserable sgt tp cam segala perancanganku musnah.. huk huk huk.. Kalau ikutkan perancangan strategik aku, weekend baru² ni hari Sabtu pagi  aku dah plan utk Hop In Hop Off dengan Dewi n Rafi, then malam tu ke wedding Breen at Dewan Perdana Felda.. hari ahad gi Hutan Melintang, ikut rombingan bertandang ke rumah lelaki.. But as what we always know, we can only plan.. and He knows the best.. so, perancangan tadi hanya tinggal perancangan..

    Nak mulakan cerita.. hari Jumaat jam 4.00ptg tetiba Cik Lah call, katanya dia dapat banglo kat PD (mood : HAPPY sebab dah lama tak wat family gathering kat PD) tapi bila tanya hari. katanya "malam ni sampai Ahad".. erk!~ (nada ala² tercekik tulang ayam).. terbayang² segala plan² hujung minggu yg terbang ditiup angin..

    So, malam Sabtu lepas ofis aku terus gerak dengan mak n Cik Lah ke PD. Aku ngn Cik Lah sehelai sepinggang.. Baru rasa adventure.. So far, rancangan aku utk this weekend masih lg nmpak 50% as aku ingat nk stay Jumaat malam tu je and balik Kajang Sabtu tghari/petang then off to Breen's wedding sebab Cik Lah kata maybe beberapa family lain akan datang. But, again we can only plan.. memandangkan corum yg tak ramai plus kesian kat Mak Long sekeluarga yg datang all the way from Klang, so aku pun mengalah.. stay la 3mlm 2 hari kat PD.

    Tp aku rasa seronok sangat dengan weekend lepas sebab untuk pertama kalinya dalam hidup aku dah merasa naik banana boat.. wwweeehhhuuu!~ Memula dia kata min. 5 orang. Tp setelah dipujuk, kami dibenarkan utk naik bertiga.. Perasaan.. tak dapat nk gambarkn masa tu sbb rasa serrooonnoookk sgt.. :)


    Banana boat..





      

    1 comments:

    bila nak naik hop in hop off ni? dah nak posa ni. :-D

    Miscellaneous

    Followers