Tweet..Tweet..

    lately ni mata kanan aku sering kali berkedip.. apabila ditanya, ada yg mengatakna yang aku bakal mendapat berita baik. and ada gak yang kata aku bakal jumpa orang jauh or orang yg aku rindui.. hurm.. to believe it??

    kalau orang tanya aku. jawapan dia senang je.. mata ade cacing. tu yg berkedip tuh.. hiks!~ apapun semalam aku mendapat call dari orang jauh.. erm.. maybe jugak org yg aku rindu.. da lama aku tak berborak panjang dgnnya. and it end up aku berborak ngan dia smpai bateri hp ku habes.. i miss u a lot..

    banyak yang diborakkan sepanjang hampir dua jam kami di talian.. bermula dengan kisah seharian sehinggalan aku membuka satu isu di mana hanya dia yg tahu kebenaranyya.. walaupun dia sebolehnya menidakkan nya tetapi aku masih ada keraguan.. perasaan ku mengatakan yg ianya benar..

    semakin hari aku mendapat banyak cerita mengenai sikapnya.. dan semakin hari juga kurasakan semua bukti² berada di depan mata.. aku tak pernah mencari tau menyelidikinya.. tetapi ianya seperti hadir sendiri dan ...

    aku cuba bertanyakan kebenaranya tetapi dia tetap menyangkalnya.. dan ini membuatkan persahabatan kami agak dingin..

    dear..sorry for being so mean to you.. but aku memang seperti tak dapat menerimanya.. i'm trying to believe it and on the same time i keep on getting the hints n clue.. i'm lost.. who am i suppose to believe? my own feelings??

    tapi harini mataku masih lagi berkedip.. mungkinkah bukan dia yang kurindu?? atau mungkinkah cacing² itu sudah bermaharajalela di mataku??




       

    0 comments:

    Miscellaneous

    Followers