Tweet..Tweet..

    Sebelum bermulanya Management Meeting, aku telah dipanggil untuk menjelaskan surat 'berani mati' ku yg telah hantar ke HR pada Jumaat lepas. Dan surat tersebut telah berjaya sampai ke tangan yg berkenaan pagi ini memandangkan kecutian yg lama sepanjang minggu lepas.

    Bertanyakan sebab mengapa dan apa yg membuatkan aku melakukan perkara nekad terssebut dan dengan jujurnya aku memberitahu apa yg terbuku di hatiku selama ini. perasaan ketidakpuasan hatian merupakan salah satu sebab selain my self incapability n work burden.

    Bukan maksudku untuk membutkan mereka tak senang duduk, tetapi aku mempunyai justifikasi tersendiri mengapa tindakan tersebut diambil. And aku juga ingin membuktikan bahawa wang bukanlah segalany dan alhamdulillah tidak sukar utk melakukan aksi ini kerana aku masih lagi belum mempunyai apa² komitment selain kpd mak n ayah.

    Aku telah diberi masa untuk berfikir memandangkan perasaan tulus hatinya agak berat untuk melepaskan aku pergi kerana aku adalah antara barisan hadapan ketika e-Info mula diperkenalkan. Aku?? meminta untuk memikirkannya dalam beberapa hari ini.



       

    0 comments:

    Miscellaneous

    Followers