Tweet..Tweet..

    Melalui saat hujung minggu yang menggembirakan.. tu yang dapat aku gambarkan ketika ni.. but the part yg buat aku tone down ialah bila memikirkan yang esok keje.. arghhh~

    Bermula dengan hari sabtu, kami bertiga, aku, fiza n ilah memulakan pengembaraan ke KL Books Fair 2009. Mission : Temankan jijah beli revision books untuk adik² nyer.. buka karangan la.. math la.. add maths.. sejarah.. n lastly untuk si kecil bernama dayah, buku mengenal huruf or any coloring books. Tak lupa juga utuk mencari buku² karangan Ust Hazrizal yg terbaru; Aku Terima Nikahnya, Bercinta Sampai Ke Syurga dan Rindu Bau Pohon Tin.

    Next, after KLBF2009, kami menuju pula ke Jalan TAR. Mission : mencari tudung. Rasanya xde ape yg diborongkan selama 2jam kami di Jalan TAR. And mission utuk beli tudung dah tercapai dengan sekali lg Jijah menjadi pemborong terbaik. Alhamdulillah aku berjaya mendapatkan 2 helai tudung Donatello yang berlainan harga.. (RM30 di Tarquaz n RM10 je kata arked).

    Malamnye.. kitorg merancang untuk hari esoknye smbil santap Hawaiian Chicken, Seafood Tuna, Super Supreme as well as the Combo from Pizza Hut n menonton Cerekarama. Erm.. lupe plak tajuk dia.. tp something with 'berbisik..'. Enjoyed the drama plus ade nangis skit la. hiks!~

    Seawal jam 10.30 pagi kami dah bertapak di Pavilion Bukit Bintang. Mission : Movie Marathon. 1st movie of the day ialah citer Paul Blart: Mall Cop. Starting cam bosan but towards the end seronok. especially bila part mall to tgh di hijack.

    Selesai Mall Cop kitorg ke B2 for Zohor. And soon after that menapak to the food court. Sorry.. cant remember the name again. kami makan Subway for lunch. Ni kali pertama jijah melangkah ke Subway so aku amek footlong n share with jijah.

    2.40pm our 2nd movie of the day.. The Confession of A Shopaholic. Memang enjoy.. double thumbs up.. so lepas tu kitorg da tanak shopping. trus je balik rumah..

    On the way back baru aku teringat yang esok keje.. warghh!~




     

    0 comments:

    Miscellaneous

    Followers