Tweet..Tweet..

    Bila difikirkan, this is the 1st event of the year. Previously ade a few events invited by SSM but mase tuh xdapat nak join coz lack of resources n busy preparing for off the counter services, OTC nationwide. Alhamdulillah, we're joining them for this event.

    Harini merupakan hari perasmian dan pepagi lg aku dah dapat panggila dar kakak tiri kesayangan yg meminta kami menyediakan printer di kiosk before the opening ceremony by the new minister. and the ceremony will start at 10am. giler!~ manader kedai printer nk bukak pepagi neh.. aduhai..

    Dan akhirnya, printer HP officejet 5 in 1 milik ED berjaya dikebas memandangkan ketiadaan pemiliknya yg bercuti mengerjakan 'umrah'.. dalam keterpaksaan terpaksalah aku melangkahkan kaki ke KLCC untuk menghantar rinter dan sekaligus on stand by for briefing to minister plus the new ceo.. thanks to che din yg sudi menjadi driver mengantar n mengambil.

    seperti biasa, exhibition adalah suatu tempat yg agak membosankan sekiranya kita tak mengisinya dengan perkara² yg menghiburkan hati. antaranya; menyapa setiap orang yg melalui kawasan sekitar, menyibukkan diri di booth di samping meramaikan rangkaian sahabat or just lepak di booth sambil mengupdate facebook. huu~ for me, selain facebook aku kena juga bertanyakan khabar di ofis n menyemak email² yg kunjung tiba.

    aku rasa sgt terharu bila ade 2 org mamat hensem n cute datang ke booth aku utk mempromosikan e-Info. rasa cair je bile dia tarik aku utk bergambar bersama *blushing. before they left, aku sempat mengabdikan beberapa keping gambar untuk menjeleskan rakan² di ofis.. enjoy!~




    p/s: MyIPO exhibition will be my last exhibition with e-Info. really enjoyed every moment spent with e-Info and the team. will never forget those. bermula tahun 2006 hingga now, e-Info bakal mencecah 3 tahun on this coming July. and sadly i wont be there to celebrate our 3rd year. *bergenang

















      

    0 comments:

    Miscellaneous

    Followers