Tweet..Tweet..

    Setelah beberapa bulan berfikir, aku telah mengambil keputusan nekad ala² aksi berani mati dengan menghantar resignation letter kepada Management walaupun aku tidak mendapat tawaran dari mana²..

    Orang bertanya kenapa.. bagi aku, why shud i stay if i'm not happy?? kerja adalah satu perbuatan yg kita suka. kalau dulu, aku tension, balik lambat kerja siang malam. tp aku tak kisah sebab aku suka. but now..

    Another thing.. one of the reason kenapa aku resign adalah bila aku rasa aku xbuat keje. huu~ it's not something funny sebab bg aku, kalau aku xde buat apa² aku akan rasa bersalah and its not good for the company, kan?? hatta bila aku layan facebook pun aku akan rasa bersalah. hurm..

    kalau dulu aku akan berfikir 1000 kali bila nk berhenti walaupun dah ada offer menanti. but now.. its the time. insyaALLAH.. aku masih percaya pada rezeki dari Nya. and alhamdulillah mak OK bila aku kata aku hantar surat tadi. Ya ALLAH.. tabahkan hati hambamu ini..





     

    0 comments:

    Miscellaneous

    Followers